Розробником веб-квесту як навчального завдання є Берні Додж, професор освітніх технологій Університету Сан-Дієго (США). Ним визначено такі види завдань для веб-квестів:
Переказ - демонстрація розуміння теми на основі подання матеріалів з різних джерел в новому
форматі: створення презентації, плаката, розповіді.
Планування та проектування - розробка плану або проекту на основі заданих умов.
Самопізнання - будь-які аспекти дослідження
особистості.
Компіляція - трансформація формату інформації, отриманої з різних джерел: створення книги кулінарних рецептів, віртуальної виставки, капсули
часу, капсули культури.
Творче завдання - творча робота в певному жанрі - створення п'єси, вірші, пісні,
відеоролика.
Аналітична задача - пошук і систематизація інформації.
Детектив, головоломка, таємнича історія - висновки на основі суперечливих
фактів.
Досягнення консенсусу - вироблення рішення по гострій проблемі.
Оцінка - обгрунтування певної точки зору.
Журналістське розслідування - об'єктивний виклад інформації (розподіл думок і фактів).
Переконання - схиляння на свій
бік опонентів або нейтрально налаштованих осіб.
Наукові дослідження - вивчення різних явищ, відкриттів, фактів на основі унікальних он-лайн джерел.