Критерії оцінки роботи учнів
|
Середній |
Достатній |
Високий |
Розуміння завдання |
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється |
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел |
Робота демонструє точне розуміння завдання |
Виконання завдання |
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію |
Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми |
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел |
Результат роботи |
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання |
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція й оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи |
Чітке та логічне представлення інформації; уся інформація має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції |
Творчий підхід |
Учень просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста |
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки |
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю та виражає точку зору мікрогрупи |
Окремо можна вивести критерії щодо оформлення роботи (звіту), а саме якщо матеріал оформлений у вигляді:
буклету (критерій оцінки до 20 балів),
презентації (критерій оцінки до 40 балів),
веб-сторінки (критерій оцінки до 65 балів).
Оцінюється:
письменність оформлення,
дизайн (поєднання фону, шрифтів і так далі),
навігація (можливість орієнтуватися в матеріалі),
наявність ефектів (анімація, мультимедіа),
об'єм.
Досвід показує, що найсуворішими суддями робіт є самі учні. Тут важливо в заключному етапі, коли проводиться публічне представлення виконаних робіт, організувати конструктивне обговорення. Відкрите оцінювання власної роботи та роботи колег дозволяє вчитися бути коректними у висловленні зауважень, визначати найбільш цікаві знахідки в виконаних завданнях, формулювати власні критерії оцінювання.
На завершення роботи над проектом, після підведення підсумків,
важливо використовувати матеріальне і моральне стимулювання високих результатів.