СТРУКТУРА WEB-КВЕСТУ
Вступ, де чітко описані головні ролі учасників або сценарій квесту, попередній план роботи, огляд усього квесту.
Центральне завдання, яке зрозуміле, цікаве. Чітко визначено
підсумковий результат самостійної роботи (наприклад, задана
серія питань, на які потрібно знайти відповіді, прописана проблема, яку потрібно вирішити, визначена позиція, яка
повинна бути захищена, і вказана інша діяльність, яка
спрямована на переробку і представлення результатів, виходячи
із зібраної інформації).
Список інформаційних ресурсів (в електронному вигляді - на компакт-дисках, відео
та аудіо носіях, в паперовому вигляді,
посилання на ресурси в Інтернет, адреси веб-сайтів по темі), необхідних для виконання завдання. Цей список повинен бути анотованим.
Опис процедури роботи, яку необхідно виконати кожному учаснику квесту при самостійному виконанні завдання (етапи).
Опис критеріїв та параметрів оцінки веб-квесту. Критерії оцінки залежать від типу навчальних
завдань, які вирішуються в веб-квесті.
Керівництво до дій (як організувати і представити зібрану інформацію), яке може бути представлене у вигляді напрямних питань, організуючих навчальну роботу (наприклад, пов'язаних з визначенням тимчасових рамок, загальною концепцією, рекомендаціями щодо
використання електронних джерел, виставою "заготовок" веб-сторінок і ін.).
Висновок, де підсумовується досвід, який буде отриманий учасниками під час самостійної роботи над веб-квестом. Іноді корисно включити на закінчення риторичні запитання, що стимулюють активність учнів продовжити свої досліди в подальшому.