QUEST - технології
на уроках інформатики
Головна
web-quest
Структура уроку-квесту
Рекомендації до проведення
Матеріали до уроків
Використані джерела
Шаблон уроку-квесту
Корисні посилання
Квести від учителів-практиків
Новая страница
Інформатика
Веб-квест "
Мандрівка в країну алгоритмів"
.
Веб-квест
"Створи комп'ютер своєї мрії"
.
Веб-квест
"Безпечний Інтернет"
.
Веб-квест "Видавничі системи". 4.1.
Видавництво "Планер".
4.2.
Видавництво "Сполом".
Веб-квест
"Захопливий світ інтернету"
Веб-квест
"Від минулого до майбутнього комп'ютерної техніки"
.
Веб-квест
"Що занадто, то не здраво"
Веб-квест
"Комп'ютерна графіка"
Веб-квест "Комп'ютер і програмне забезпечення"
Веб-квест "Інформатика"
Веб-квест "Швидка допомога комп'ютеру"
Веб-квест
"Створення Flash анімацій"
Веб-квест
"Комп'ютерна графіка"
Веб-квест
"Антивірусні програми"
Веб-квест "Галактика Інтернет"
Веб-квест
"Від маленької хмаринки до великих хмар"
Веб-квест
"Обережно у павутинні"
Веб-квест
"Сходинки до інформатики"
Веб-квест
"Веб-технології у дизайні"
Веб-квест
"Web-дизайн у професійному навчанні"
Модель. Моделирование. Система.
Блог-квести з природничо-математичних дисциплін
Головна
web-quest
Структура веб-квесту
Основні елементи
Завдання
Ролі
Програміст
Редактор
Група журналістів
Фоторепортер
Дизайнер
Вірусолог
Лікар
Психолог
Учитель
Етапи роботи
Підготовча робота
Завдання
Оформлення результатів
Оцінювання
Критерії оцінювання
Як створити веб-квест?
Структура уроку-квесту
Учень
Викладач
Рекомендації до проведення
Матеріали до уроків
Інформатика як наука та галузь діяльності людини
Підготовка до уроку
Розподіл на групи
Посилання для опрацювання
Хід уроку
Пам'ятка
Обговорення
Апаратне забезпечення інформаційних систем
Розподіл на групи
Хід уроку 5 клас
Посилання для опрацювання
Хід уроку 9 клас
Основні характеристики ПК
Принцип дії та основні характеристики запам’ятовуючих пристроїв. Класифікація та основні характеристики принтерів. Відеосистема комп’ютера. Мультимедійне обладнання. Комунікаційні пристрої.
Підготовка до уроку
Ролі
Хід уроку
Історія розвитку обчислювальної техніки. Покоління ЕОМ.
Поділ на групи. Ролі
Хід уроку
Хто? Коли? Що? Де?
Вступ
Ролі
Завдання
Джерела
Протокол дослідження
Критерії оцінювання
Підсумок
Комп'ютерні презентації
Хід уроку
Завдання
Створення інформаційного бюлетеня та буклету
Хід уроку
Пам'ятка для учасників квесту
Редактор
Група журналістів 1
Група журналістів 2
Фоторепортер
Безпека в Інтернеті
Зразок уроку
Службове програмне забезпечення
Питання для опрацювання
Ролі
Хід уроку
Комп'ютерні мережі
Правила роботи з програмою-браузером
Інструктивна картка
Пошук інформації
Гіпертекстовий документ
Бази даних
Теорія
Хід уроку
Завдання до уроку
Запити. Практичні завдання
Запитання
Науково-дослідна робота
Видатні інформатики
Людина ХХІ століття
Література для дітей: нові талановиті автори
Хай діти читають те, що хочуть (Зірка Мензатюк)
Соціальні мережі в житті сучасних школярів
Інтернет-залежність - проблема сучасності
Проблема захисту інтелектуальної власності в Інтернеті
Кращі інформаційні ресурси світу
Світ без Інтернету
Кіберзлочинність
Мобільні віруси - міф чи загроза?
Чи існує штучний інтелект?
Культура мовлення і спілкування
Українці у світі
Кроки до успіху
Мистецтво спілкування й критики
Жити у злагоді з природою
Внутрішня і зовнішня краса людини
Турбота про власне здоров’я
Прекрасне в мистецтві і в дійсності
Жіночність як спосіб життя
Ознаки чоловічої культури
Інформаційні технології
Використані джерела
Шаблон уроку-квесту
Корисні посилання
Квести від учителів-практиків
Новая страница
Close