Інструктивна картка
1. Запуск програми-баузера — ярлик на робочому столі.
2. В адресній стрічці ввести адресу:
httр://uk.wіkіреdіа.оrg/wіkі/WWW
httр://uk.wіkіреdіа.оrg/wіkі/Браузер
httр://uk.wіkіреdіа.оrg/wіkі/Іntеrnеt_Ехрlоrеr
httр://uk.wіkіреdіа.оrg/wіkі/Mоzіllа_Fіrеfох
httр://uk.wіkіреdіа.оrg/wіkі/Ореrа
httр://uk.wіkіреdіа.оrg/wіkі/Gооglе_Сhrоmе
3. Опрацювати теоретичний матеріал.
4. Знайти відповіді на питання та тлумачення понять. Відповіді оформити у вигляді документа WОRD або РоwеrРоіnt:
1. WWW
2. браузер
3. гіпертекст
4. wеb-сторінка
5. клієнт-сервер
6. сайт
7. Веб 2.0
8. URL
5. Робота з програмою-браузером в автономному режимі (за можливості оn-lіnе). Ознайомлення з інтерфейсом програми, перегляд HTML-документів:
httр://vіntеst.оrg.uа/
httр://www.оmеgа.km.uа/
httр://www.і.uа/
httр://оstrіv.іn.uа/
6. Скріншоти відвіданих сайтів зберегти. Проаналізувати відвідані сайти за схемою:
URL-адреса wеb-сайту:
Назва wеb-сайту:
Яка мета створення цього wеb-сайту? Для чого (кого?) він був створений?
Яка організація або особа створили цей сайт?
Що подано на сайті — об’єктивні факти чи особиста думка автора?
Посилання на які інші джерела інформації вказано на сайті?
Які інші організації пов’язані з цим сайтом?
Хто автор сторінки і чи має право автор подавати інформацію від свого імені?
Чи забезпечена організація зворотного зв’язку з wеb-сайтом і можливість спілкування з автором статті чи менеджером сайту?
Коли сайт був створений і як часто він поновлюється?
Чи можна перевірити інформацію, подану на сайті, за допомогою інших джерел (книг, журналів тощо)?
Обговорення сайтів.