Хід уроку:
1. Організаційний момент
1.1 Учитель: Добрий день! Перед початком уроку мені хотілося б знати ваш емоційний настрій.
Підніміть, будь ласка, смайлик, що відповідає вашому настрою.
Дякую. Ви всі готові співпрацювати. (Якщо піднімуть другий смайлик, необхідне коригування настрою).
1.2 Учитель: Ми закінчуємо вивчення теми
«Комп'ютерні презентації». На останніх уроках ми з'ясували:
- Що таке презентація?
- Як грамотно структурувати слайди презентації?
- Як правильно оформити презентацію і застосувати анімацію?
- Як представити інформацію на слайдах презентації?
А вам хотілося б з'ясувати, наскільки важливі отримані знання, і де їх можна застосувати в нашому
житті?
Передбачувана відповідь: Звичайно !!!
Учитель: Настав час виконати серйозну роботу. Отже, тема нашого уроку «Чарівна анімація програми Power Point".
1.3 Учитель: Діти, ми очікуємо візит групи
вчених, яким необхідно в найкоротші терміни дізнатися якомога
більше про наше місто. Природна зона, розташування, історія, атрибути міста, почесні люди - ось невеликий перелік
питань, на які належить відповісти групі вчених.
На жаль, термін відрядження дуже обмежений. Вчені звернулися за допомогою до нас.
1.4 Учитель: Для роботи нам необхідно
об'єднатися в групи.
Гра «Пан випадок».
Я скористаюся для цього звичайним лото
і попрошу кожного з вас витягнути картку
з мішка.
Тих, кому дісталися картки з числами 1-4, прошу сісти за стіл з табличкою «Група 1», тих, у кого картки з числами 5-8, - за стіл з табличкою «Група 2», 9-12 - «Група 3 », 13-16
-« Група 4 ».
Займіть, будь ласка, свої місця.
1.5 Учитель: Для згуртування групи я
пропоную виконати невелике завдання. Випишіть ключові слова з теми «Технології мультимедіа».
1.6 Учитель: Після проведення тренінгу вам необхідно розподілити ролі: менеджер, програміст, дизайнер, рецензент. Функціональні обов'язки по кожній
ролі, ви можете знайти на сторінках веб - квесту.
1.7 Учитель: На цій же сторінці ви бачите
теми досліджень. Кожній групі необхідно зробити вибір теми для роботи.
1.8 Учитель: Веб-квест «Чарівна анімація
програми Power Point" містить завдання з описом для кожної групи. Опис включає в себе - завдання, питання, інформаційні ресурси, за допомогою
яких ви знайдете відповіді, технологію виконання завдання.
1.9 Учитель: Зверніть увагу при пошуку інформації, оформленні роботи, підготовці до захисту на критерії
оцінки вашої роботи.
Учитель: Тепер ви готові приступити до розробки проекту.
2. Знайомство з матеріалами веб - квесту.
Учитель: Завантажте матеріали веб - квесту. Послідовно пройшовши за гіперпосиланнями, познайомтеся із
запропонованими матеріалами.
3. Учитель: Вивчивши розташування матеріалу, приступайте до виконання обраної теми проекту.
Учні в знайомій послідовності, виконують усі
етапи роботи над квестом:
3.1 Початковий етап (командний). Учні знайомляться з основними поняттями з обраної теми. Розподіляють ролі в команді: менеджер, дизайнер, програміст,
рецензент.
3.2 Рольовий етап. Учні одночасно, відповідно до
обраних ролей, виконують завдання: пошук інформації по конкретній
темі, розробка структури слайдів, заповнення слайдів матеріалами, доробка.
3.3 Заключний. Проводиться захист виконаних робіт, виконується їх оцінка: достовірність, структурованість інформації, підходи до вирішення проблеми, професіоналізм подання.
4. Представлення та захист виконаних робіт.
Учитель: Робота над проектами знаходиться в
стадії завершення, і я попрошу менеджерів груп приготуватися до захисту створених презентацій.
Нагадую Вам, що захист створеного Вами інтелектуального продукту оцінюється за критеріями, розміщеними на сторінці веб-квесту. Крім того, кожна група є опонентом для групи, що виступає, й може
робити зауваження щодо проекту, висловити пропозиції щодо його поліпшення, тим самим знизити позначку конкурентів і одночасно збільшити рейтинг власної групи.
Захист виконаних проектів.
5. Підбиття підсумків:
Учитель: Велике спасибі за роботу. Всі
учні змогли впоратися з поставленою проблемою, а в результаті виконання проекту ви переконалися в наступному:
Усе вивчити неможливо, а навчитися міркувати - необхідно;
Хороша команда - запорука успіху;
Інтелектуальна власність - це товар;
Питання створення презентацій з вибором відповідної завданням анімації вами засвоєне.