Хід уроку:
1. Організаційний момент
Учитель: Добрий день, діти! Я
рада знову вітати Вас на своєму уроці. Перед початком
уроку мені хотілося б знати ваш емоційний
настрій. Підніміть, будь ласка, "смайлик", що відповідає вашому настрою.
Дякую. Ви всі готові співпрацювати.
(Якщо піднімуть другий
"смайлик", необхідно коригування настрою).
Діти, ми продовжуємо вивчення теми «Комп'ютерні презентації». На останніх уроках ми з'ясували:
1. Що таке презентація
2. Як грамотно структурувати слайди презентації
3. Як правильно оформити презентацію і
застосувати анімацію
4. Як представити інформацію на слайдах презентації
А вам хотілося б з'ясувати, наскільки важливі отримані знання, і де їх можна застосувати в нашому
житті? (Передбачуваний відповідь: Звичайно !!!)
Настав час виконати серйозну роботу. Отже, тема нашого уроку «Анімація в слайдових
презентаціях".
Діти, ми очікуємо візит
групи вчених, яким необхідно в найкоротші терміни дізнатися якомога більше про наше місто. Природна зона, розташування, історія,
атрибути міста, почесні люди - ось невеликий перелік
питань, на які належить відповісти групі вчених. На жаль,
термін відрядження дуже обмежений. Вчені звернулися за допомогою до нас.
Для роботи нам необхідно об'єднатися в групи. Я скористаюся для цього звичайним лото і попрошу кожного з вас витягнути число з мішечка. Тих, кому дісталися числа 1-4, прошу сісти за стіл з табличкою «Група 1», тих, у кого числа 5-8, - за стіл з табличкою «Група 2», 9-12 - «Група 3 », 13-16 -« Група 4 ». Займіть, будь ласка, свої місця.
Тепер нам необхідно розподілити ролі: менеджер, програміст, дизайнер, рецензент. Функціональні обов'язки по кожній ролі, ви можете знайти на сторінках веб-квесту. На цій же сторінці ви бачите теми досліджень. Кожній групі необхідно
зробити вибір теми для роботи.
Веб-квест містить завдання з описом
для кожної групи. Опис включає в себе:
завдання, питання, інформаційні ресурси, за допомогою яких ви знайдете
відповіді, технологію виконання завдання.
Зверніть увагу при пошуку інформації, оформленні роботи, підготовці до захисту на критерії оцінки вашої роботи.
Тепер ви готові приступити до розробки проекту.
Послідовно пройшовши за гіперпосиланнями, познайомтеся з запропонованими матеріалами.
Вивчивши розташування матеріалу, приступайте до виконання обраної теми проекту.
Учні одночасно, відповідно до
обраних ролей, виконують завдання: пошук інформації по конкретній
темі, розробка структури слайдів, заповнення слайдів матеріалами, доробка.
Проводиться захист виконаних робіт, виконується їх оцінка: достовірність, структурованість інформації, підходи до вирішення проблеми, професіоналізм подання.
Учитель: Робота над проектами знаходиться в
стадії завершення, і я попрошу менеджерів груп приготуватися до захисту створених презентацій. Діти, нагадую Вам, що захист створеного Вами інтелектуального
продукту оцінюється за критеріями, розміщеними на сторінці веб-квесту. Крім того, кожна група виступає опонентом для виступаючої групи й може
робити зауваження щодо проекту, висловити пропозиції щодо його поліпшення, тим самим знизити позначку конкурентів й одночасно збільшити рейтинг власної групи.
Захист виконаних проектів.
Підбиття підсумків:
Учитель: Велике спасибі за роботу. Всі
учні змогли впоратися з поставленою проблемою, а в результаті виконання проекту ви переконалися в наступному:
Усе вивчити неможливо, а навчитися міркувати - необхідно!
Хороша команда - запорука
успіху!
Інтелектуальна власність - це товар!
Питання створення презентацій з вибором відповідної завданням анімації вами засвоєні.