Клас перетворюється на
Магазин комп’ютерної техніки, до якого прийшли для того, щоб придбати комп’ютер (краще декілька магазинів–є вибір товару).
Обов'язково мають бути дві конфліктуючі сторонни (батьки й діти, клієнти, реалізатори), позиції, інтереси яких суперечать одна одній. Відповідно ролі учні готують рекламу, візитки, карти магазину та його місцезнаходження.
Реалізатори комп’ютерної техніки
У мережі салонів комп’ютерної техніки «Назгул» Вам запропонують широкий асортимент комп’ютерної та офісної техніки, програмного забезпечення, який включає в себе продукцію більшості світових брендів — AMD, Intel, HP, Canon, Sony, Toshiba, Roline, Asus, Gigabyte, Acer, Dell, Samsung, Microsoft, Thermaltake, Seagate, AverMedia і багатьох інших. Ми продаємо комп’ютери, ноутбуки, принтери, сканери, телефони, факси, плазмові та LCD телевізори, кабелі та перехідники, акумуляторні батареї та зарядні пристрої, розхідні матеріали, плати і адаптери, а також вживану техніку. Якщо того, що Вам потрібно немає зараз в наявності, ми готові привезти під замовлення.
Основна частина наших клієнтів — це люди, які купують домашні комп’ютери, а також невеликі та середні фірми, тому що при разовій купівлі дуже важливими є довіра і професіоналізм продавця, які ми забезпечуємо.
Придбавши одного разу у нас комп’ютер, ноутбук чи принтер, ставши нашим клієнтом, Ви можете бути впевнені, що ми завжди зможемо проконсультувати, порадити, в разі необхідності модифікувати, покращити, забезпечити розхідними матеріалами і навіть, замінити старе на нове.
Рекламодавець
Продукція: Комп’ютерна техніка / Принтери та копіювальні машини / Устаткування для офісу / Цифрова техніка / Програмне забезпечення. Послуги: Технічне обслуговування устаткування
Фактична адреса: |
49000, м. Дніпропетровськ, вул. Миронова, 15 на карті |
|
|
Телефони: |
(056) 3701104, (0562) 360893, (0562) 360894 |
Факс: |
(056) 3701109 |
|
|
Електронна пошта: |
dcomp@dc.dp.ua , maxim.skoryak@dc.dp.ua , dneprofan@dc.dp.ua |
Сайт: |
Наша концепція продажу — помірна ціна, індивідуальний підхід до кожного клієнту та повний якісний сервіс. Ми відштовхуємося від інтересів клієнта і готові вирішувати саме Вашу задачу, замість пропонувати якесь універсальне вирішення, а власні майстерні і штат досвідчених технічних спеціалістів дозволяє вирішувати задачу комплексно — апаратне і програмне забезпечення, підключення до мережі
Представник компанії по виготовленню комплектуючих та збору комп’ютерів.
Бренд (англ. brand, [brænd] - марка) - термін в маркетингу, що символізує комплекс інформації про компанію, продукт або послугу; популярна, легко-впізнавана і юридично захищена символіка якого-небудь виробника або продукту. Існує два підходи до визначення бренду:
1. Місія і також індивідуальні атрибути: назва, логотип та інші візуальні елементи (шрифти, дизайни, колірні схеми і символи), що дозволяють виділити компанію або продукт порівняно з конкурентами;
2. Образ, імідж, репутація компанії, продукту або послуги в очах клієнтів, партнерів, громадськості.
3. Слово «бренд» походить від давньоскандинавського «brandr», що перекладається, як «палити, вогонь». Так називалося тавро, яким власники худоби позначали своїх тварин. (Джерело: «Strategic Brand Management», 3rd edition, Kevin Lane Keller.)
4. Необхідно розрізняти правовий та психологічний підхід до розуміння бренду. З правової точки зору розглядається лише товарний знак, що позначає виробника продукту і підлягає правовому захисту. З точки зору споживчої психології (consumer research) йдеться про бренд як про інформацію, що зберігається в пам'яті споживачів.
5. Іноді вважається, що іншими синонімами такого поняття, як «бренд», є поняття «товарний знак» чи «торгівельна марка». Раніше терміном «бренд» позначався не кожний товарний знак, а лише широко відомий. З точки зору фахівців в галузі товарних знаків і юристів, поняття «бренд» і «брендинг» - терміни, що використовуються в споживчому середовищі для об'єднання етапів просування товарів на ринок [Вікіпедія].