Рольовий етап.
Цей етап представляє собою індивідуальну роботу в команді на загальний результат.
Колективна робота
Клас ділиться на 2 групи:
1 група - учні знайомляться з інтернет-ресурсами з теми «Історія ІТ» (записані на жовтих та синіх картках)
2 група з картками-пазлами (жовтого та синього кольору)
Учні з синіми картками поєднуються для виконання спільного завдання з учнями з жовтими картками, утворивши робочу групу.
Робоча група – 4 учні (2 ПК по 2 учня) - "дослідники"
Кожна група отримує конверт з пазлами
І досліджує інформацію за ключовими словами, що записані в пазлах
Після чого пазли складаються
Робочі групи можуть спілкуватися одна з одною через "послів"("дипломатів")
Таким чином вимінюючи собі пазл з відповідним написом
Кожна робоча група повинна скласти свої пазли
й підготувати за ними виступ - "оратор" (майстер говорити), його задача - узагальнити відшукану
"дослідниками" інформацію й представити її
майстерно.
"Дизайнер" – дає поради, як можна представити інформацію наочно ( у вигляді презентації та буклету, чи завдання для перевірки знань ( числова пряма, знайди пару, просте упорядкування)
"Перекладачі" складають за відшуканою "дослідниками" інформацією кросворд у програмі cross.highcat.org
Команда спільно підводить підсумки виконання кожного завдання, учасники обмінюються матеріалами для досягнення спільної мети.