Кожний учень входить у дві групи:
«домашню»(1,2,3) й «експертну»(111)(222)(333)
"Домашні" групи отримують завдання – кожна своє.
Завдання "домашніх" групп - опрацювати надану інформацію та опанувати нею на рівні, достатньому для обміну цією інформацією з іншими.
Після завершення роботи "домашніх" груп учні розходяться по "експертним" групам, де вони стають експертами з окремої частини інформації. В кожній групі має бути представник із кожної "домашньої" групи.
Кожна "експертна" група повинна вислухати всіх представників "домашніх" груп і проаналізувати матеріал в цілому, провести його експертну оцінку за визначений час (для цього може знадобитися деякий час, якщо матеріали складні або великі за обсягом).
Після завершення роботи учні повертаються «додому». Кожний учень має поділитися інформацією, отриманою в "експертній групі" з членами своєї "домашньої" групи. Учні повинні намагатися донести інформацію якісно і в повному обсязі членам своєї "домашньої" групи за визначений учителем час. Завданням "домашніх груп" у цьому випадку вже є остаточне узагальнення та корекція всієї інформації.
Виступи "експертів" будуть почуті сьогодні на уроці.