Кожний учень входить у дві групи:
«домашню»(1,2,3) й «експертну»(111)(222)(333)
"Домашні" групи отримують завдання – кожна своє.
Завдання "домашніх" групп - опрацювати надану інформацію та опанувати нею на рівні, достатньому для обміну цією інформацією з іншими.
Хід уроку:
І. Формування "експертних" груп.
Після завершення роботи "домашніх" груп учні розходяться по "експертним" групам, де вони стають експертами з окремої частини інформації. В кожній групі має бути представник із кожної "домашньої" групи.
ІІ. Робота "експертних" груп
Кожна "експертна" група повинна вислухати всіх представників "домашніх" груп і проаналізувати матеріал в цілому, провести його експертну оцінку за визначений час (для цього може знадобитися деякий час, якщо матеріали складні або великі за обсягом).
ІІІ. Донесення інформації до всіх членів в «домашніх» групах
Після завершення роботи учні повертаються «додому». Кожний учень має поділитися інформацією, отриманою в "експертній групі" з членами своєї "домашньої" групи. Учні повинні намагатися донести інформацію якісно і в повному обсязі членам своєї "домашньої" групи за визначений учителем час. Завданням "домашніх груп" у цьому випадку вже є остаточне узагальнення та корекція всієї інформації.
ІІІ. Виступи експертів
Виступи "експертів" будуть почуті сьогодні на уроці.
Особливо хотілося відмітити тих, хто не мав пакет з матеріалами. Вони відшукували інформацію самостійно, використовуючи можливості мережі Інтернет.
Дехто працював за Завданнями № 3-8 с.35 підручника.
- Щоб ми почули всіх, прошу "експертів" зайняти свої місця в аудиторії.