Епіграф:
Столетия – фонарики!
О сколько вас во тьме,
На прочной нити времени,
протянутой в уме.
В. Брюсов
Історія науки і є сама наука.
Гете
Хід уроку:
|
Пошук інформації
Учні об'єднуються в групи.
Кожна група отримує запитання по темі уроку:
1. Від зарубок до механічних пристроїв обчислення
(с.63-66 за підручником)
2. Від електромеханічних обчислювальних пристроїв до електронних
(с 66-68)
3. Покоління ЕОМ (с.68-70)
4. Історія розвитку обчислювальної техніки в Україні (с. 71-72)
Пропонуються Завдання № 1-13 с.73, №№1-8 с. 73 (за підручником),
відповіді на які можна знайти в різних джерелах інформації (роздатковий матеріал, документи, доступна інформація на комп'ютері http://informat444.narod.ru/museum/ ). Визначається час на пошук та аналіз інформації.
Після підготовчої роботи починається творча робота груп, на яку виділяється 15-20 хвилин, Робота в групах може бути організована на основі розподілу обов'язків: розвідник знаходить у книзі потрібний матеріал, науковий працівник читає його і вибирає головні факти, літературний співробітник пише текст повідомлення. До складу групи може бути включений і оформлювач. Працює «архів».
Завершальна частина - творчий звіт експедиції. Керівники груп роблять повідомлення про результати своєї роботи.